2008-10-28

Real Chicken

20081028 二/浮雲, 間中有雨
Real Chicken

尋尋覓覓了一個月, 終於再度上班了。今天的上班時間是下午一點鐘, 早上十點就起床了, 不想這樣, 只是要花太多時間在交通上了。先要走路二十分鐘到巴士站, 然後乘坐最少一個小時的巴士往Citywest, 還得額外預早半個小時, 以免途中遇上甚麼延誤。出門前, 得到同房Jorish 的勉勵。Jorish提醒我, 這是我在新環境工作的第一天, 無論遇上甚麼事情, 都要「Take it easy」。

把制服穿上, 把帽子戴上, 正式開始在Citywest肯德基的工作。第一件事情, Robin著我背誦各種漢堡的材料組合, 每當有客人點單時, 就示範給我看。弄漢堡是很簡單的工作, 所有材料都是事先預備好的, 只有麵包需要加熱而已。把材料跟著步驟逐一填上, 不需要任何技巧。漢堡以外, 今天還學習了弄栗米、弄薯溶和炸物。Robin坦言不會急於要我學會所有的工作, 因為這樣做的話壓力會很大, 舉例而言, 他說給我三天時間熟習弄漢堡, 只是, 三天會不會太多了呢?

I'm Real Chicken Man!

肯德基漢堡的秘笈

星期二的肯德基一點也不繁忙, 沒客人的時候就沒有事情要幹。閒著的時候, 最佳的活兒就是吃薯條, 這不能算是偷吃, 因為我們在經理面前也會拿起薯條光明正大地咬呀咬。想起在China Inn當執餐員的時候, 無論餓與不餓, 口裡總是吃著薯條。

也許是因為Citywest肯德基全權負責新開業的Omni肯德基的招聘事宜, 店裡的人手多得很。曾經同時間有四位經理在場, 不過Robin還是掌大權的那一位。

免費午餐

這是自己弄的加大碼漢堡

收到新面試機會的通知, 約定在明天。回家後查看該工作的資料, 是一份Canteen Assistant的工作。每星期工作三十小時, 時薪為€9.00, 只計算薪酬的話要比肯德基低。總結而言, 雖然面試機會很難得, 但我不需要去了。

天氣很冷, 夜晚氣溫掉至零度。雖然穿上了羽衣還是覺得不足夠, 似乎要添置冷帽和手套。走路回家時, 因為太冷了沒有留意路面情況, 忽然摔倒了。然後, 又差點被Luas撞倒, 真危險啊。

天氣報告

9 comments:

  1. 有新的工作, 我也替你高興。 俾心機啊!
    還有, 謝謝你在forum回覆我的問題啊! 我現在了解多了^^

    ReplyDelete
  2. aka~~很想你啊~~
    在kfc的工作好像比之前的輕鬆一點,希望你會做得開心la~
    最新update news~:阿皮有女朋友了~~detail 再詳細傾~

    我最近也忙了起來,做了自己也想不到的事~心裡有點不明白自己做得對嗎...很想和你去好好happy hour 傾一下~~呵~

    新工作要努力啊~^o^

    ReplyDelete
  3. pangpang,
    你唔好成日嫌公司要你學一樣野幾日先學第二樣新野啦
    因為你每學一樣野唔係學完, 上左手就算
    而係要熟習,
    咁當你學第二樣野的時候先唔會將第一樣野出錯
    如果你要同時學好多樣新野你就會好混亂
    如果你每日就學一樣新野,就好難理番之前o個日學gei新野,到左"學晒"之後, 其實你又會唔記得左第一樣野點做架啦
    所以其實你個經理咁樣比你做係好好
    亦都唔係睇小你
    當然, 如果你做熟左一樣野而佢又唔肯教你新野咁就另一回事

    不過我都祝你可以快D有機會出counter
    加油呀~~~

    ReplyDelete
  4. 點解愛爾蘭會甘凍,應該好少落雪?
    你地需吾需要我寄D暖包比你地?
    因為我會先寄平郵到ABRAHAM HOSTEL,
    其實我出EMAMIL比HOSTEL話我會寄PACKAGE BEFORE我到,佢無覆我,我吾理佢,我諗佢吾會掉左我個包裹掛, 全部都係D衫無什麼特別野寄, 我搭BA得23KG 寄倉,點會夠呀,無辦法至會寄包裹,平D嗎.
    你地要買野就EMAIL比我,快D呀,因為X'mAS截郵.

    加油,

    ReplyDelete
  5. Sorry, 吾記得打名.

    Kim
    kimkim1504@yahoo.com.hk

    ReplyDelete
  6. re yu:
    多謝!
    希望將來有機會在愛爾蘭見到你!
    還有疑惑的話不妨多問^^

    ReplyDelete
  7. re Tim Lee:
    堅啊~~我也很想你啊~~
    你說的沒錯, 這份工作很輕鬆, 時薪又比之前的高, 暫時還算愉快的^^
    wow~~阿皮咁堅!!Nice~~~~~~~

    嗯嗯~~是夜話的時候啦~~
    "你係咪唔開心呀?" ~~heehee

    一定!^^

    ReplyDelete
  8. re chan:
    ha, 你講得岩呀!

    我的確係太急了~~ 想少少時間就學哂所有野, 但無考慮過自已到底對d 野有幾熟悉~

    事實上, 亦都可能因為經理唔急住要我學識所有工作, 所以今次番工頭幾日都覺得幾開心同無乜壓力

    Practice makes perfect!

    我可能唔會有機會出counter 啊
    因為經理想counter 全女班 @___@

    thanks for your support^^

    ReplyDelete
  9. re Kim,
    Abraham Hostel is good~~離我屋企只係十分鐘路程~~ha, 有需要的話, 我可以幫你去間hostel 問下, 反正每日都路過, 好方便

    你都好多野帶過黎喎~~到時要人幫手搬野既話可以搵我~

    至於寄野, 暫時未諗到有咩野需要..anyway, thanks for you help^^

    ReplyDelete

Travel Map