2009-02-13

Peanut Job

20090213 五/多雲
Peanut Job

這天是黑色星期五,沒有遇上甚麼倒霉的事情。上月的薪酬表出來了,已經轉成Full-Time Staff的我,這幾乎與我無關,因為無論工時多與少,薪金都是一樣的。在一眾Full-Time Staff之中,我的工作時數是176,僅次於排第一位的Farouk,他工作了181個小時。至於其他人,都只是150個小時左右。把時薪計算一下,很無奈地發現,時薪只有€8.2,比Part-Time Staff的時薪€9.27要少很多。事實上,我對於工作時數的安排沒有怨言,相比每天在抱怨工時太長的David和Joao(都是149小時而已),我只求能夠如願得到假期。

漫長的週末工作(連續兩天工作超過十個小時)還未開始,已經很是疲累。五時下班回家,上網一會兒後,身體便很自然地往床上倒過去。最近常聽的音樂是電影Once的原聲大碟,這套在愛爾蘭Dublin取景的電影,Grafton Street, Mountjoy Square, DublinBus,於Working Holiday Maker都有很深厚的親切感吧。

3 comments:

  1. 你睇過Once(香港譯作"一奏傾情")未﹖(如果你想睇,你返港後我借DVD你-其實MSN我地已互add,但你要借soundtrack比我,嘻:P)我覺得戲好睇,音樂超正﹗係寫實故事,"後話"仲好睇:男女主角憑Falling Slowly奪得Oscar的The Best Original Song,強烈建議你睇得奬片段,好inspiring:

    http://www.youtube.com/watch?v=qx8yLvb0gZM

    ReplyDelete
  2. 補充少少﹕睇到最尾女主角既thank-you speech!

    ReplyDelete
  3. hi 神秘人,

    oh~我MSN 個list 有二百幾人, 睇黎要知你係邊個都唔容易喎~~

    我睇左Once 喇, 好鍾意佢既音樂! Falling Slowly 係我既至愛!! 原來佢得到Oscar 獎項, 真係實至名歸~

    "it's possible!"

    ReplyDelete

Travel Map